https://critoxium.com/shop/

Terkini

Ahli PKR perlu sokong Azmin, macam sokong Anwar

BUTTERWORTH, 25 Jun — Naib Presiden PKR Tian Chua menggesa anggota parti itu untuk menolak politik kotor yang sedang melanda negara dan bersatu menyokong penuh kepimpinan Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, seperti mana sokongan mereka kepada presiden mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini.

Beliau yang juga bekas Anggota Parlimen Batu itu berkata semua anggota PKR menyertai parti berkenaan mempunyai pendapat dan pegangan sama iaitu menolak politik fitnah dan jijik.

“Kemunculan dan kebangkitan Parti Keadilan Rakyat adalah untuk menolak parti kotor dan bagaimana kita mempertahankan Datuk Seri Anwar Ibrahim dahulu, begitu juga sekarang ini kita mempertahankan Datuk Seri Azmin,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan pejabat Keadilan Cabang Bagan serta Jamuan Hari Raya Aidilfitri di sini malam ini.

Katanya perjuangan untuk PKR itu adalah untuk memastikan negara bebas dari politik fitnah dan semua anggotanya tidak akan bertolak ansur dalam mempertahankan nilai asas ini.

“Saya sependapat dengan semua anggota parti yang ada di sini dan semua akar umbi. Kita semua menyertai parti ini kerana kita menolak politik fitnah. Kalau tidak, tak akan kita masuk Parti Keadilan Rakyat, saya tidak akan membazir masa 20 tahun di sini (bersama PKR),” katanya. — Bernama

Tiada ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.