https://critoxium.com/shop/

Terkini

UMNO dan PAS bukan peduli pasal melayu pun

Oleh Salim Iskandar

Mari kita fikirkan sejenak. Apa saja berlaku memang ada hikmahnya. Dan hari ini terbukti bahawa UMNO dan PAS bukan peduli pasal melayu pun. Mereka hanya fikir nak lepaskan tengkok mereka dan mahukan pemimpin mereka yang kini dituduh dimahkamah supaya disucikan.

Wei UMNO BEBAL! Korang sedar tak kenapa Tun M letak jawatan sebagai PM ke 7? Aku tanya soalan sama pada sundal bernama Ummi Hafilda kanjeri. Tapi takde sapa pun nak jawab melainkan mereka kata ini semua demi utk kuasa melayu islam sahaja! Mereka tak mau bersama DAP sebab DAP JAHAT DAN NAK JUAL NEGARA!

Personally aku sendiri tak minat DAP ni, tapi tuan2 dan puan2 pembaca sekalian, bukan DAP yang merompak Malaysia tetapi Najib melalui 1MDB dan banyak lagi, YANG SEBAT DUIT GUNA NAMA ASNAF, tabung Haji dan macam2 lagi adalah dari kalangan UMNO tuan2 bukan DAP.

Jadi kalau kita ditempat Tun Mahathir dan kita dipaksa untuk terima PEROMPAK, PENYANGAK TERBANGSAT, nak ke kita terima? Tun M lawan Najib sebab nak jatuhkan pemimpin KLEPTOKRAT atau dalam bahas mudahnya PENYANGAK TERBANGSAT! Dan melalui kepercayaan rakyat Malaysia Tun M bersama PH dapat membentuk kerajaan.

Kita sudah tahu apa yang terjadi, PH dah runtuh. Kini tinggal Tun M seorang jadi PM interim, Tun masuk pejabat macam biasa tapi sekarang beliau perlu mencari kabinet atau team baru untuk tubuh kerajaan tanpa en bloc bangkai dari kalangan PEROMPAK TERBANGSAT segelintir UMNO.

Apa yang Tun M mahu adalah MP UMNO yang mahu negara dibersihkan dari perompak terbangsat.

 Bukan nak selamatkan para perompak dengan pelbagai syarat semua. UMNO EN BLOC ATAU KUMPULAN yang bergerak ni buka fikir soal melayu atau ISLAM, mereka hanya fikir nak selamatkan tengkok mereka sahaja. Typical politician.

Sepatutnya UMNO guna kesempatan ini untuk bersama dengan Tun M agar ada lebih melayu dalam kabinet, tapi nampaknya UMNO en bloc terlepas peluang lagi, sebab mereka tahu kalau mereka tidak demand sekarang maka para pemimpin korup mereka pasti ke dalam.

Lagi sekali ditekankan, UMNO DAN PAS tidak peduli pun tentang melayu islam, mereka hanya pentingkan diri mereka sahaja. Kepada parti PAS, tidak kira siapa Tun pilih, kali ini dia mahu tubuhkan kerajaan yang lebih balance dan bukan lagi paksaan seperti dahulu.

Anuar Musa pagi tadi dengan begitu confident kata mereka ada 129 kerusi, tapi bila menghadap YDPA, depa tak cerita pasal majoriti yang ada pun malah mereka buat wayang kata bila dah jadi macam ni, mereka lebih suka nak serah pada rakyat kembali dan diadakan semula PRU. Wahai munafikun punya politikus terbangsat, zaman kita rampas kuasa di Perak dulu, kenapa kita tidak bubarkan dun masa tu?

Dah lupa ke masa kejatuhan Perak la perjuangan saya bermula dulu! Kalau you all nak menipu orang lain boleh la, I was there from the beginning guys. So kita tahu la betapa munafiknya korang ni.

Hakikatnya UMNO bukan lagi wadah perjuangan melayu. Aku pernah korbankan segala-galanya untuk UMNO dulu dan kini bila aki fikir balik keputusan aku tidak menyokong UMNO lagi, adalah merupakan keputusan tepat.

Kita lawan lepas ni UMNO, syok ada pembangkang dari kalangan IQnya rendah dan dari kalangan yang takut dengan bini serta ditipu oleh budak hingusan cina. Jadi rakyat MALAYSIA semua, UMNO BUKAN LAGI WADAH PERJUANGAN MELAYU! Kini parti itu hanya mahu selamatkan PEROMPAK DAN PENYANGAK.

Sekadar padangan peribadi Mohamad Salim Iskandar yang cukup mengenali ROSMAH dan NAJIB serta kenal perangai Zahid ponorogo.

Segaja aku letak muka dua iblis yang menjahamkan umat melayu ni. Apakah penting kita kena selamatkan dia hanya kerana kita terhutang budi? Kerana dapat duit raya setiap tahun dan sesekali dapat gadget? Hanya kerana dia rasuahkan dengan BR1M yang bukan duit dia pun. So apa yang kita bangsa melayu beragama ISLAM ni nak tunjuk pada bangsa lain? Kita meraikan PENYANGAK?

Mana maruah Melayu wahai melayu-melayu UMNO semua? Ini masanya kita bersihkan nama melayu dari bangsat2 yang merosakkan negara. Ayuh bangun kaum melayu muslimin semua, kita tolak perompak terbangsat ini semua, kita bersihkan semula nama bangsa kita. Umno bukan represent melayu, umno yang ada kini hanyalah bersama dengan perompak yang terbangsat sahaja!
Allahuakbar!

Tiada ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.