https://critoxium.com/shop/

Terkini

Lagi MP Bersatu tampil nafi ditawar habuan, diugut untuk sokong Anwar


Seorang lagi ahli Parlimen Bersatu tampil menafikan dakwaan bahawa sokongannya kepada Perdana Menteri, Anwar Ibrahim adalah disebabkan ugutan dan habuan.

Sebaliknya, kata ahli Parlimen Labuan, Suhaili Abdul Rahman sokongannya kepada perdana menteri adalah demi memastikan kelangsungan rakyat di Parlimen Labuan.

“Saya ahli Parlimen Labuan ingin menafikan sekeras-kerasnya berkaitan dakwaan Ketua Armada Bersatu Malaysia (Wan Fayhsal Wan Ahmad Kamal) di satu sidang akhbar yang dibuat di Dewan Rakyat semalam.

“Antara lain beliau menyebut bahawa empat ahli Parlimen Bersatu menyatakan sokongan kepada perdana menteri telah didatangi oleh seseorang yang diberikan gelaran ‘Datuk Botak’, kononnya memberikan tekanan seperti mengugut, menjanjikan projek dan memberi habuan wang tunai.

“Semua itu adalah tidak benar terutamanya kepada diri saya,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Semalam, ahli Parlimen Gua Musang Mohd Azizi Abu Naim berkata dia akan memfailkan saman terhadap Ketua Penerangan Bersatu Razali Idris yang menuduhnya menerima sogokan untuk mengisytiharkan sokongan terhadap perdana menteri.

Azizi mendakwa tuduhan itu satu fitnah dan dia menafikan ada ditawarkan apa-apa bentuk habuan.

Tiada ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.